Geri dönüşümün şerefine :)

Nasılsınız dostlarım,umarım iyisinizdir.

Aylardır ne siteye ne de gruplara yazı yazmadım,hatta telefonlarla ilgilenmeyi bile bıraktım.Yani bırakmıştım ancak bugün tekrar dönmeye karar verdim.Hatam olursa (cümlelerde uyuşmazlık,zıtlık gibi) affola.Ha bu arada siteyi 11 ay önce açtım ve bi'dahaki ay domainimi yenileyeceğim,eğer varsa fikirleriniz www.yunuscakir.com olarak değil de,farklı bir isimle bu yola devam edelim.Siteyi artık sadece teknoloji odaklı değil,dış ülkeler hakkında yazılar ve farklı makaleler ile devam ettirmeyi düşünüyorum.Eğer isim değiştirmezsem ve güzel bir kitle yakalarsak da haftalık sohbetler muhabbetler ve benim haftamı değerlendirdiğim (bu tarz) yazılar yazılar yazmayı düşünüyorum.Tabi ki bu uzun bi' süreç ve bu sefer çabuk bırakmayacağım.En azından bi' kitle yakalamayı, daha sonrasında da youtube ve facebook'dan blogun kalitesini arttırmayı düşünüyorum,eğer varsa aklınızda sizinle veya tek başıma yapabilceğim güzel şeyler bu yazının altına bekliyorum.

Sağlıcakla... :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar